חיפוש מהיר באתר

ועכשיו, דילמה ....

פעמים רבות בעלי דוכנים מוצאים את עצמם ניצבים מול דילמה לא פשוטה. מה עושים כיש אפשרות לפתוח דוכן בכמה מקומות שונים? מה עדיף, יריד או הפנינג? פסטיבל או שוק איכרים? פעמים רבות אנחנו מוצאים את עצמנו מוזמנים למספר אירועים שונים וכל אחד מהם עם אופי קצת שונה. במידה ואין לנו אפשרות לדעת נתונים מאירועים קודמים, ואנחנו בכל זאת, לא רוצים להישאר על הספה בבית, אנחנו נאלצים לבחור בשיטת המטבע ומהמרים.
אז בואו ואפתור לכם את הדילמה.


ירידים מוצלחים הם כאלה שמספקים למבקר חוויה מקיפה. כלומר,תמיד נעדיף להציג במקום שמאפשר לקהל המבקרים כמה שיותר אפשרויות להישאר בשטח האירוע. ירידים ואירועים שמתבססים על דוכני מזון ודוכני מכירה בלבד (ללא תוכן או ללא אטרקציות נוספות) יהיו תמיד פחות מוצלחים. אורח שמגיע ליריד ומסיים להסתובב בו לאחר 15 דקות, בהכרח יקנה פחות. ואילו למבקר שבא עם ילדיו ומוצא עצמו 'מבלה' באירוע כבר שעתיים (בגלל שהילד רוצה ליצור בסדנא או לקפוץ במתנפחים או אפילו מחכה להופעה) יהיה "קל" יותר להוציא יותר כסף במהלך היריד.

כמובן שבכל מקרה רצוי שקודם כל יהיו אנשים באירוע וזה כבר קשור לפרסום האירוע ועל זה, בפעם הבאה.